15 February 2019

A View Of Detroit Circa 1835


Plat Map of Detroit (The Old Place)


Ohio History, Volume 15Cyrus P. Bradley Journal, 1835


15 Monday We arrived at Detroit... 

Many are here with their families having improvidently left their homes without knowing for whither or for what; many are here on business many to look on and catch a spark of the general glow of life which seems to animate everything and everybody in the place.

I knew it was a very old place it having been founded by the French about the time of the landing of William Penn... . ...Yankee spirit predominates and Detroit is in effect a new city. 




1 comment:

roaa mohamed said...

إذا كنت تبحث عن الراحة والبعد عن الشعور بالقلق والتوتر من نقل العفش دون حدوث تلفيات فيمكنك بأسهل ما من الممكن أن تنسي كل الأحاسيس المزعجة وتجعلنا نقوم بهذا العمل في سرور، نحن لا نقوم بهذا العمل لأول مرة نحن نملك خبرة طويلة تجعلنا متميزون عن غيرنا كما أن فريق العمل لدينا يتمتع بأخلاق جيدة وسوف تلاحظ ذلك عزيزي العميل منذ إتصالك الأول بنا، هدفنا هو الحصول على رضاؤك التام من أداء العمل، لا يتحرك فريق عمل شركة افضل شركة نقل اثاث من العاصمة السعودية الرياض الى ابها من المنزل الجديد إلا إذا تأكد أنه قد لبى كل احتياجات العميل وأن المنزل قد أكتمل بالفعل وجاهز للسكن على الفور
شركه نقل اثاث من الرياض الى جده
شركه نقل اثاث من الرياض الى ابها
شركه نقل اثاث من الرياض الى الدمام
شركه نقل اثاث من الرياض الى الجبيل
شركه نقل اثاث من الرياض الى القصيم